waarbenjij.nu - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Johanna - WaarBenJij.nu waarbenjij.nu - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Johanna - WaarBenJij.nu

waarbenjij.nu

Blijf op de hoogte en volg Johanna

17 September 2012 | Nederland, Groningen

Een kleine start gemaakt van het begin van mijn reisverslag. Ik moet nog al wat knopen door hakken gezien de korte tijd die ik heb om rond te reizen. Doen we nu wel of geen Laos. Hier moet ik me de komende tijd maar eens in verdiepen.
Vanavond in iedergeval op BNN "Ko Tao".

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Actief sinds 27 Juli 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 11852

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

De reis van mijn bucketlist

Landen bezocht: