Late reactie - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Johanna - WaarBenJij.nu Late reactie - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Johanna - WaarBenJij.nu

Late reactie

Blijf op de hoogte en volg Johanna

12 November 2012 | Laos, Vientiane

Eindelijk weer een berichtje... De eerlijkheid gebied mij te zeggen (in tegenstelling tot in NL) ik hier bijna geen behoefte heb aan internet. Ik ben in een echte backpackmodus. Aldus, 2 dagen in bezwete kleding, vieze voeten, en af en toe wat te veekl cocktails.

Ook deze dit verslag is kort en krachtig. Ik had een heel verhaal opgeslagen maar helaas is deze niet bewaard gebleven. Ik zal proberen snel weer een verslag te posten.

Ik zit nog steeds in Laos. Prachtig is het hier. De natuur is enorm.
Vele bezienswaardigheden zijn er niet. Ik ben tot nu toe veel in de toeristische plaatsen. Leuk, maar wel al erg toeristisch.
Buiten de plaatsen is het weer erg arm, maar ook indrukweekend.
Kleine kinderen staan nog naar je te zwaaien als je er aan komt rijden.
We hebben twee dagen Laos verkent met een scooter. Drie scooters, 6 personen. De groep waar ik nu inz it is super leuk. Helaas gaan we woensdag opsplitsen. Ik vlieg door naar Cambodja/ Phnom Penh en de rest naar Vietnam en 1 persoon blijft nog wat langer in Laos. Ik zou ook graag wat langer bijven.. maar helaas... de plicht roept straks weer en wil toch ook nog even relaxen aan het strand.

Nou ik spreek jullie snel weer. Ik zal nog een aantal belevenissen posten.

Sjanet en Marjon, alvast van harte met jullie verjaardag!!

Sawadee

  • 12 November 2012 - 15:02

    Susan En Robbert:

    Dag laiverd,
    Scooters....?? Gaaf om te horen!! Super manier om zo een stukje van Laos te ontdekken! Ben echt heel benieuwd naar je uitgebreide belevenissen.
    Geniet lekker en we spreken elkaar snel weer.
    Wij zijn inmiddels weer terug van de Dominicana, dus wij kunnen je weer helemaal op de voet volgen :-)
    ''Dus doe geen dingen die ik ook niet zou doen, hahaha''

    Dikke kus van ons

  • 12 November 2012 - 16:38

    Sjanet:

    He lieve nicht!

    Leuk om je verhalen te lezen!
    Heel veel plezier en lekker genieten!! (vooral aan het strand;)).
    Dankjewel voor je felicitatie <3

    xxxxxx


  • 13 November 2012 - 09:46

    Marian:

    Klinkt heerlijk, Johanna.... Ik ben lichtelijk jaloers.....maar het is je gegund, hoor!
    groetn uut Stad!

  • 13 November 2012 - 18:50

    Dina En De Putjes :

    He JOhanna,

    Goed te horen dat je echt in backpackmodus staat.....heerlijk relaxen dus en toch genieten. Het zal daar lekker warm zijn neem ik aan. Blijf je straks een paar dagen aan het strand en dan weer door naar een vlg schitterend oord?? Ik ben heel benieuwd naar je verdere verhalen. Ik zal ze blijven volgen.
    liefs en blijf lekker genieten,
    Dina en de rest

  • 14 November 2012 - 11:11

    Jeichienus En Clara:

    Hallo Johanna

    Heel leuk om zo even op de hoogte te blijven van je vacantie. Wij zouden ook graag een paar foto's zien van deze omgeving of is dat niet mogelijk langs deze weg, in elk geval veel plezier en tot horens.

    Groetjes Jeichienus en Clara


  • 14 November 2012 - 21:53

    Lieneke:

    Ha die Johanna!!
    Leuk om weer te lezen wat je hebt beleefd en meegemaakt!! Fijn dat je ook lekker kunt relaxen, anders vliegt het allemaal te snel voorbij!! Blijf lekker genieten, neem alle moois in je op en blijf ons vertellen hoe het je vergaat!!
    Ook de hartelijke groeten van Opa, hij vroeg (vandaag) hoe je het hebt op reis!! Dankzij jouw reisverslag blijven we allemaal op de hoogte!

    Dikke knuffel en dikke smok, XXXXX
    Lieneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Actief sinds 27 Juli 2012
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 11857

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

De reis van mijn bucketlist

Landen bezocht: