Heerlijk nummer - Reisverslag uit Ban Houayxai-Noy, Laos van Johanna - WaarBenJij.nu Heerlijk nummer - Reisverslag uit Ban Houayxai-Noy, Laos van Johanna - WaarBenJij.nu

Heerlijk nummer

Blijf op de hoogte en volg Johanna

25 Oktober 2012 | Laos, Ban Houayxai-Noy

http://www.youtube.com/watch?v=sNtIbN8bdsI

  • 29 Oktober 2012 - 20:50

    Rumet:

    Lieve Johanna,

    Ik wens je onwijs veel plezier en mooie, leuke, indrukwekkende ervaringen!
    Echt super dat je dit gaat doen: ben trots op je!!!
    Ennuh: zodra die knappe Aussie er is, wil ik t weten

  • 29 Oktober 2012 - 22:06

    Johanna :

    Super lief van je!!

  • 30 Oktober 2012 - 12:28

    Nienke:

    Fijne reis, geniet ervan!!!
    Ben benieuwd naar al je verhalen!!!

  • 30 Oktober 2012 - 21:00

    Jose:

    Lieverd, heeeeel veel plezier de komende weken! Wel voorzichtig doen, maar vooral genieten!! En veel foto's maken voor ons! ;-) Ik ben benieuwd naar je reisverhalen! Trots op je! xxx

  • 01 November 2012 - 10:43

    Pa En Ma :

    Lieve Johanna,

    Wij wensen jou heel veel plezier en geluk toe bij deze bijzondere reis.
    Wetend dat Elzo in je hart meegaat.
    Probeer er van te genieten en maak er een mooie reis van.
    We zijn supper trots op jou en kijken uit naar alle reisverhalen
    Wees voorzichtig en laat snel wat van je horen
    We houden van je XXX








  • 01 November 2012 - 13:38

    Tineke :

    Lieve Johanna. Eindelijk, het is zover! Ik wil je even laten weten dat ik super trots op je ben! Ik hoop dat je het geweldig hebt, en dat je een fijne tijd zult hebben. Heel veel liefs en een dikke kus!

  • 01 November 2012 - 13:38

    Tineke :

    Lieve Johanna. Eindelijk, het is zover! Ik wil je even laten weten dat ik super trots op je ben! Ik hoop dat je het geweldig hebt, en dat je een fijne tijd zult hebben. Heel veel liefs en een dikke kus!

  • 03 November 2012 - 00:14

    Susan En Robbert:

    Hola lieve Jo,
    Vanuit de Dominicaanse Republiek wensen wij jou héél véél plezier toe, je bent inmiddels aangekomen in Thailand. Het is volgens mij 11 uur verschil met ons op dit moment...
    Geniet lekker van deze bijzondere reis en wij zijn heel erg benieuwd naar je prachtige verhalen.
    Proost (met je Thaise biertje) op je mooie reis!
    Wees voorzichtig en Luv you!
    X van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johanna

Actief sinds 27 Juli 2012
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 11849

Voorgaande reizen:

01 November 2012 - 30 November 2012

De reis van mijn bucketlist

Landen bezocht: